4 Eylül 2015 Cuma

KAMPANYA: GearBest RC CAR FLASH SALE [Sınırlı Sayıda, Çok İyi Fiyatlar]


RC Araba almayı düşünenler için çok güzel bir kampanya duyurmak istiyorum. GearBest.com'u duymuşsunuzdur. Çin'den Tüm dünyaya gönderim yapan, genellikle ücretsiz kargo ve çok uygun fiyatlar sunan bir alışveriş sitesi. Sürekli kampanyalar düzenlediğini de belirtmek isterim. Ben de birçok sorunsuz alışveriş yaptım. Kampanyalarından faydalandım. Bugün yaklaşık 20 dk sonra başlayacak olan FLASH SALE kampanyasını sizlere duyurmak istedim.

Sayfanın en üstünde 4 Adet Flash Sale ürün yer alıyor. (Sınırlı sayıda çok iyi fiyatla)



Daha aşağıda ise RC Arabalar ve RC Oyuncak araçlar listelenmiş ve Tümü Ücretsiz Kargo ile satılıyor. Kampanya sayfasına göz atmanızı tavsiye ederim.

KAMPANYA SAYFASI: http://goo.gl/WhAJpU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder